Tää vuodatus.net on oma blogiavaruus. Ainakin kaikki painonsapudottajat ovat sinänsä kiinnostuneita. Pitäisi seurata yhtä ainakin sen verran että tulis selville, tippuuko kenenkään paino milloinkaan. Monesti taidetaan purkaa sitä pahaa oloaan täällä eikä niitä onnistumisen siemeniä sitten niin paljon kylvetä.

Vaikka minulla oli tänään tuntien sessio ja ajatukset olivat harhailematta omilla väärillä poluillani, olen kuitenkin itseeni tyytyväinen. Ajatukset todella harhailivat, mutta vältin täysin luokattoman tai maksullisen seuran käyttämisen ja menin vain kotiin - siitä puolikas piste. Askel tässä suunnassa olisi sosialisoida jossain juottolassa rukkasiin asti. Ehdottais miellyttävälle ja keskusteluhaluiselle neidille, että tarjoa tee, mä tarjoan kyydit.

Mutta tärkein juttu on, että olen nyt huomannut, että kotona voi tehdä muutakin kiinnostavaa kuin masturboida. En tarkalleen tiedä mitä se on, itsensä kanssa viihtymistä tai jotain vastaavaa abstraktia. Mutta tiedän että se on olemassa myös minua varten ja lähestyn sitä nyt uhkaavasti. En ehkä kuitenkaan ala yrittämään, sehän voisi onnistua vaikka kerralla.