97 % oikeat treffit oikeiden treffien ihanuuksine (lue: kamaluuksine). Mitään järkevää saatikka kiinnostavaa, innostavaa tai itsestäni tule sanottua. Kun toinen on ihku ja kaikkea oikeaa. Tässä puolessa ei valitettavasti ollut juuri mitään tutusta poikkeavaa.

Huomioni kiinnittyi siihen, miten päätetään seuraavien treffien ajankohta. Asiaan kuluu noin 10 sekuntia, toinen vilaisee jopa kalenteria eikä oikeastaan halua sotkea sitä koko asiaan. Minä olen ollut lukuisia päiviä pistoksissa ja haluan tietää milloin seuraavat treffit ovat! Toisella taas kaikkea liikaa. Hän myöntyi katsomaan kalenteriin muttei paljastamaan sen tyhjyyttä.

Minä tietysti kuljin matkoihini suunniltani kyvyttömyyteni takia. Järjestelytaitoni ovat mitättömät. Jos haluisin saada jonkun auttamaan minua jossain mitättömässä asiassa asiassa hänelle mutta tärkeässä minulle, ei tapahdu kuin minun vääntäytymistä hankalaan mutkaan. Ihmekös jos harjoittelen vakavastiotettavaa suostuttelua kaksitoista sekuntia parin viikon aikana. Tarvitaan vakavaa harrastusta. Ja sitten on muutakin ajateltavaa kuin seuraavat treffit.

Ja tietysti tyydytys. Tänään nainen katsoi siittimeni liikettä verkon yli kun laukaisin sen. Epäilin ennen ja jälkeen homman mielekkyyttä ja tyttö vakuttaa sitä. Ja odottaa, että meidän nainti todella tapahtuisi - näillä sanoin. Tällepä olen kertonut, ettei kiinnosta enää nähdä. Negatiivisen ilmaisun määrä taitaa olla kerroin positiivisille tapahtumilleni. Tämmöiseen blogiin pitäisi liittää ominaisuus, jossa voisi kätevästi piirtää käyrää ja indeksejä omista hianoista datoista. Kuka se on tehnyt ja minne?!