Ollaan yhdytty tasaisin väliajoin eksän kanssa. Seksi on nyt parempaa kuin suhteen aikana. Jo suhteen aikana hän löysi, että kiintymystä voi osoittaa pitämällä hyvää huolta minun tärkeimmästä. Suuseksiin tuli sitä kaivattua elementtiä – siitä mielenkiintoinen seksuaalisen kanssakäymisen muoto, että on harvinaisen paljon kiinni korvien välistä.

Viimeksi yhdyimme laivalla, yhdessä julkisen miesten vessan kopissa keskellä päivää. Olemme häveliäitä ihmisiä ja meistä se oli jännää. Mulla loppu energia jaloista ja tulin sitten hänen suuhunsa. Tyydyttävää, mutta tuli kamala morkkis välittömästi.

Morkkis tulee yksinkertaisesti siitä, että pyrin vaikuttumaan jostain muusta ihmisestä kuin hänestä ja niin on myös tapahtunut. Hänellä on vielä paljon selkeitä suuria tunteita minua kohtaan, mina vain leikin hänellä. Kun olen löytänyt ihastumisen ja vaikuttumisen haikuja omaan elämääni, tuntuu että huijaan toista. Fantasiat pelaavat välillämme mielen heikkouden takia ja kehitteillä on ryhmäseksiä. Kun siitä jotain toteutuu, pääsen paremmin tarkastelemaan tuntemuksiani. Ja varmasti tulee säväystä, kun mukana on myös muita. Ehkäpä löytyy minun peitellympien suurien tunteiden luonne. Voin näin tiedonjanollani perustella, miksi minun pitää hankkia lisää morkkista!