Tämä teksti tulee olemaan yksi mitätön luku kotiterapian saralla.

 

Taustateorioita

Mieleni on pullollaan erilaisia teorioita ja erinäisiä selityksiä sille, miten nämä teoriat olen havainnut. Tunnen suurta riemua ajatuksesta, että voisin jakaa kaikki pääni aikaansaamat [syön parhaillaan pelkkää raejuustoa, yritin maustaa sitä punaisella currytanhalla] sisäiset näppärät kiemurani edes tästä aiheesta näppäimistöni kanssa.

Ja edellinenhän ei pidä tietenkään alkuunkaan paikkaansa. Ehdottomasti haaveilen runsaslukuisesta (lue kauniista) lukijakunnasta, jonka kanssa saisin jakaa ja ihmetellä pääni sisäistä ihmeellisyyttä. Kokemuksesta voisin väittää, että kyllästyn tähän äärimmäisen nopeasti jos tämä jää vain minun ja näppäimistön väliseksi. Teoria miinus yksi.

Teoria nolla. Ja tietenkään rönsyilyni ja pätemisen tarpeeni ei ole mitätön asia. Sitä taisi kuvata edellinen teoria. Se saa voimansa lähteestä, jossa minulla riittää virtaa. Minussa on siis valtavasti potentiaalia, mutta se valuu aina hiekkaan. Potentiaalin muuttaminen todellisuudeksi. Se on tässä hukassa ja sitä etsimme.

Loput

ensimmäinen. Puran seksuaalista energiaa itsetyydytkseen eikä näin ollen tästä energian lajista ei ole minulle minkäänlaista hyötyä. Päinvastoin, minulle menee tuhottamasti aikaa sen tyydyttämiseen ilman, että tämä energia jalostuisi miksikään muuksi kuin kuivuneeksi spermaksi sanomalehtipaperin välissä.

[400 g reajuustomuovikiposta voi hyvin vetää hyvää terveysmössöä. Eli en oikeastaan tartte lautasia ollenkaan]

 

 

Olen miettinyt joskus, millä voisin korvata masturboinnin edes nähdäkseni, tuottaako siitä edes osittainen pidättäytyminen toivottua kehitystä. Masturbointi tuottaa nopeasti ja varmasti euforisen hyvänolontunteen, ainakin jos seuraa verkosta sopivasti innostavaa materiaalia. Minun mitätön itsekurini ei onnistu korvaamaan tätä tyydytyksen tunnetta paljoa muulla kuin vastaavalla tyydytyksen tunteella. Tätä tunnetta löydän tyydyttävistä sosiaalisista tilanteista, ja urheilusta. Nykymuotoaan sosiaaliset ovat kovin harvoin kovin tyydyttäviä joten niihen ei ole luottaminen. Mutta urheilu! Sitähän voi tehdä yksin hiljaa kämpällään.

Eilen masturboin spekuloiden seuralla netissä, mutten terapeuttisista syistä vienyt sitä loppuun. Tänään vastaavassa tilanteessa en hallinnut itseäni. Ennen laukeamista pidin positiivisena, että vain etsin netistä epätoivossani maksullista seuraa mutta olin varma että sen kaipuu häviää laukeamisessa. Vasta laukeamisen jälkeen heräsin tähän masturboinnin korvaavan urheilun olemassaoloon – vaikka minun oli kokoajan tarkoitus mennä lenkille! Lenkillä kokonaistilannettani surkutellen näin pienen valon tämän bogin kohdalla. Niin reippaassa ja yltiöpositiivisessa hengessä liikuin. Kieltämättä tulee mieleen Matti Vanhanen hiihtoineen.. En anna sen nyt häiritä.

 

Softa väittää, että kulutin lenkillä 754 kilokaloria lenkillä. 400 grammassa raejuustoa on 360 kilokaloria.